underbar start på dagen, men fortsättningen..?

Imorse hade jag världens bästa tanke. Var på dåligt humör & hade ont i armen, så jag kom på en härlig vändning på humöret ;) Bad mamma klippa min lugg, så äntligen var det fixat! satte mig i badet i nästan en timme- satt med balsam i håret i en halvtimme & efteråt var håret mer än lent, rakade benen & efteråt smörjde in dom med världens underbaraste body butter, från the body shop. Tack snälla, bror! (födelsedagspresent) Hade världens härligaste start på dagen, fast sen insåg jag att ingen var hemma. Antingen är man på landet, utomlands, upptagen eller inte nåbar. Det blev ingen lyckad dag. Jag som hade gett mig fan på att denna helg skulle blir riktigt underhållande, att vad som helst skulle kunna slå den förra, men jag är inte säker på det jag..
hur var eran dag? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0