i have to hurry

om en timma ska jag till mamma, hon kom precis hem från en vecka i Grekland. Hoppas hon haft det riktigt trevligt & att hon har bättrat på brännan en aning ;) Ska äta nu, har inte riktigt börjat med packningen än, eftersom det gör skitont i min arm. Jag vet inte vad som ha hänt, eller vad jag ska göra åt det. Inte gör det att packningen går snabbare i alla fall -.- har typ något bett i armvecket, fast hannas pappa sa att det typ var en finne :O Kan inte vara det, för jag är öm i hela armen, och kan inte hålla den rak! :O Jag känner mig handikappad, måste till vårdcentralen imorgon, men hallå, det är täning imorgon :/?

Kommentarer
Postat av: Julia

svar: ja typ i USA eller nåt anna´t land :)

2009-09-17 @ 19:18:16
URL: http://juliakovanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0