camp topgun är igång :D

Idag hade jag SO prov, tyckte vi hade för kort tid på oss så jag hann inte skriva på de tre sista frågorna -.- Men jag är stolt som fick tillbaka mitt matteprov med VG :) Efter skolan fick jag slänga i mig mat, sen blev det avgång mot träningen, i folkabussen (a) Skulle inte träna, eftersom min jävla arm fortfarande är svullen! Men jag var med på det man inte behövde anstränga sig på, inga bygg, hopp eller gymnastik. Då återstog bara rörelserna som jag kunde vara med på :P Vi fick lära oss början idag, den är så sjukt snygg :D  Vill bara lära mig mera, nu, nu, nu! Är hos hanna nu, ska sova här, sedan blir det träning i fyra timmar imorgon igen, 9.30. Ingen sovmorgon med andra ord.. Önska mig lycka till med Topgun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0