blogga om något intressant, vi vill inte veta om din mensverk?

Visst jag kan förstå, det är jobbigt. Vi andra vet också hur det känns, så det är inget ni behöver dela med er om. Jag tycker själv att man inte borde skriva " stackars mig, jag har mensverk" i sin blogg. Är det för att man tycker synd om sig själv, eller är det för att man vill visa att man fått sin? herregud! Visst det är okej om man kanske snackar med en kompis " jag har mensverk" men att blogga om det tycker jag bara är onödigt. Det har jag stört mig på länge, och det känns bra att dela med mig med det, att lätta på mitt hjärta en aning. Man vill väl läsa om roligare saker än någons mensverk, ellerhur?
håller någon med mig? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0