yesterday was a happy day

Igår var jag ovanligt pigg och glad! Efter skolan taggade jag som fan till träningen. Jag tycker träningen gick bra igår för min del, stillastående flickis flickis salto själv- yes that's right! ;) Sjukt nöjd, mina rondat flickis sträcktar blir bara bättre och bättre, gud vad glad jag blir :D Vi hoppade hopprep som uppvärmning eftersom det inte är så mysigt att springa ute i regn. Det jag sjukt bra! Gissa hur många hopp jag hoppade på 10 min? :D Efter träningen slängde jag mig in i duschen, sen åkte jag till jenni. Vi typ poppade popcorn, drack läsk & kollade på avsnitt från tidigare säsonger på desperate housewifes. Riktig myskväll! Bilder från skolan kommer senare :)

hur var eran kväll? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0