sista dagen innan helvetet

Har rensar ur hela mitt rum idag. Fyfan vilken tid det tog! Började 11 imorse.. Imorgon börjar stambytet. De ska renovera om i alla lägenheter här, så vi kommer inte kunna bo här på sex veckor. Får tillbringa dom hemma hos pappa istället :) Egentligen är det ganska härligt eftersom jag bott där hela mitt liv, det är där jag hör hemma.

Idag känns allt fel. Jag har huvudvärk, träningsvärk & är otroligt trött. Ligger efter i matten, måste verkligen jobba ikapp men mitt humör tillåter inte det. Jag vill bara njuta den sista dagen av helgen, innan helvetet. Nästa vecka blir inget att se fram emot! De värsta proven- matte & SO, Spanska meningar och ska ha skrivit klart min Bokrecension. Sedan börjar höstlovet med camp i Uppsala fre-sön, med mina diamanter :) Sedan är det höstlov påriktigt!

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh, va fin bild! :)

2009-10-19 @ 21:06:34
URL: http://hannahagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0