myskväll

Igår träffade jag Amanda. Först tog vi en snabbis i huddinge centrum, där jag köpte ett par örhängen till kvällen. Vi typ chillade under dagen, sen stressade vi innan vi skulle iväg till Mathilda. Det blev lackleggings, t-shirt & lockar ;)Kan inte komma på när jag lockade håret senast? Amanda var iaf sjukt snygg i det! :) Sen åkte vi med våra tunga väskor proppade med chips, godis & läsk till Mathilda's place. Där mötte vi Hanna, Persson, Daniella, Mathilda och hennes läskiga hundar. Jag har typ blivit hundrädd. Vi kollade på Good luck chuck, som jag länge velat se! Sedan körde vi Twister. Vad gör man inte för att fastna på sjuka bilder? :P En halvtimme innan midnatt började Amanda och jag traska hemåt, tro mig det var minusgrader ute. Det sticktes i låren av kylan. Vi gick största omvägen, eftersom det nyligen är någon som hängt sig i skogsspåret som vi brukar gå. Gud vad hemskt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Ja, eller hur! :D

Sorry för så sent svar förresten x)

2009-10-30 @ 22:22:25
URL: http://vivalasofia.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

tack:D hehe öva dig fram!!^^

2009-11-01 @ 12:03:32
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0