It was my fault

Jag har fått en stor fet fläskläpp & en bula på hakan. Det var en hård träning idag. Råkade fånga på fel sida i bygget, så jag fick toppens fötter rakt i ansiktet, plus att toppen numera haltar. Det var mitt fel. Gud vilket dåligt samvete jag har. Men det bästa är att man lär sig av sina misstag. Brukar ju inte vara framperson, så jag får väl skylla på det.. Kul att komma tillbaka till skolan efter helgen med en stor fläskläpp & nyfärgat hår. Tänk om folk tror att jag hamnat i slagsmål & sen färgat håret, för att inte bli igenkänd? Som tur är, är det förmodligen bara jag som tänker så ^^ Gymnastiken idag gick sämst, vad har hänt :O Det ända jag är nöjd med var att jag körde stillastående flickis flickis salto, fast med lite pass. På onsdag då jävlar ska jag köra själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0