det är obeskrivligt hur mycket jag älskar cheerleading

Träningen igår var grymt bra! :) Vi utvecklas så snabbt, alla ger allt & vi har så kul tillsammans tjejer. Jag älskar oss. Ni betyder väldigt mycket för mig tjejer. Igår hade jag världens sämsta dag, var trött & seg. Men när träningen började blev jag glad som vanligt. Ni får mig att le. Inte ens en dålig dag kan få mig på dåligt humör, när jag träffar er. Ni är mitt solljus, all kärlek till diamonds ♥ Mina stillastående flickis flickis saltos börjar bättra sig, gud vad härligt :) Min topp var sjuk igår, men ni andra som kunde bygga var grymt duktiga :) Tjejer som kör min grej i dansen, glöm inte att shakea ;)

Kommentarer
Postat av: Sara.ÅB [ FOTOBLOGG ]

Vad tycker du att jag ska förbättra med bloggen? Mer bilder? Mer hiss & diss? Mer Collage? Mer designer? Vad tycker du, hemskt tacksam om du svarar. :)



KRAMAR ♥

2009-10-08 @ 18:36:04
URL: http://saraakerblombarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0