my weekend

Lördagen var så chill den kunde bli. Myskläder, tv och annat oansträngande var min grej. På kvällen mötte jag Hanna, Sofia och Mathilda. Först hyrde vi filmen blond and blonder, riktig tjejfilm det! Vi köpte massa godis och bänkade oss i mitt nyrenoverade vardagsrum (a) Bild kommer senare, om jag orkar..

Farsdag- Pappa måste vara lyckligt lottad som har mig som dotter. Först fick han frukost på sängen, sedan lagade jag en supergod middag till oss, sen fick han sin farsdagspresent. Hur mycket tid lägger ni ner på farsdag?
Söndagen blev en stressig men lyckad dag! Kombinationen brukar ju inte vara super. Stresshopping i skhlm, med amanda & hanna. Kom hem med ett riktigt fräckt linne, hårband och farsdagspresent. Fick sticka hem ganska tidigt eftersom jag skulle träna. Det gick awesome as usal :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

när skriver du igen?????<3

2009-11-14 @ 09:46:15
URL: http://hotornothot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0