Mode malin?

Förut kunde jag bli irriterad över att någon bar likadana kläder som mig. Nu ser jag det på ett helt annat sätt. Köper någon ett likadant plagg som mig ser jag det istället som en komplimang. Man köper ju likadant för att man gillar det? Det betyder att man ser upp till den personens stil. Enligt mig alltså.
I skolan i torsdags skulle man rita ett minne eller något som var typiskt med sina nära och kära. Några av mina vänner ritade kläder eller skrev "Mode Malin" på mig. Jag visste inte att det var så de såg på mig :)
Vilken person ser ni framför er när ni tänker på mig? ♥



Kommentarer
Postat av: hanna

springa ute malin ;)

2009-11-29 @ 14:48:12
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/
Postat av: Jenni

Det var faktiskt jag som skrev "mode malin" först! Så om det är någon du ska älska, är det mig!? MohahahA! :)<3

2009-12-02 @ 23:00:30
URL: http://myfirstkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0