varmt som sommar

Idag var det otroligt varmt ute! Slängde på mig mina beiga shorts och mitt GUESS linne från USA, sen hade man såklart brillorna på sig också för lite extra sommarkänsla! Riktigt mysikgt faktist! Tydligen var det bara jag och Daniella som fattade att det var varmt som en sommardag, ni andra har ju ingen sommarkänsla haha :P Min dag har inget vart så speciell, men jag börjar verkligen närma mig med kläningen på slöjden. Är väl klar om  två lektioner, men tror bara vi har en kvar inann sommamren -.- jag bara måste bli klar! Har mest slöat efter skolan, tagit en fika och satt mig framför teven. Lite nytta klämde jag in i alla fall;) Skrev rent min novell som ska vara inlämnad imorgon :P Nu ska jag sova, och njuta av min sovmorgon imorgon! sov så gott ni andra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0