my day

Efter helgen kommer chocken, då man måste gå upp tidigt igen. Jag var så otroligt trött i morse, som jag brukar vara på måndagar. Fick mina pengar av bettan, som jag aldrig trodde jag skulle få tilbaka. Slöjden idag gick riktigt bra, är klar med hela bakstycket. Håller nu på med framstycket, men vecken där bandet ska sitta. Sen är det bara innefodret kvar! :) Målet är att bli klar innan skolavslutningen, hmm.. vi får väl se. Mår verkligem mycket bättre idag! Det lutar åt träning på onsdag, äntligen! Efter skolan drog jag och mathilda till centrum och köpte present till hanna. Det är imorgon vi ska fira henne med present, och marängsviss mums :P Kom också hem med blondering, i helgen smäller det! Då blir jag blond. Har inte pluggat någonting till grammatik provet imorgon, bäst jag gör det nu! Imorgon blir det sovmorgon, skönt!

hur har eran dag varit?♥

Kommentarer
Postat av: hanna

VILKEN FÄRG KÖPTE DU? <3

svara i min blogg, vill veta FORT!:D

2009-05-04 @ 22:27:18
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/
Postat av: malin

blondie :)

2009-05-05 @ 08:00:01
URL: http://malinkallstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0