tröttare än tröttast

Idag hade jag planer att dra in till stan en snabbis, för att köpa en kjol som är slut så gott som överallt. Jag frågade veekligen alla om någon kunde följa med, men alla behövde plugga.. Så någon sväng till stan blev det inte, kunde ha åkt själv om det inte hade spöregnat ute. Mitt val på skor idag var inte heller sirekt lyckat, hade ballerina skor på mig. När jag kom hem var dom helt dyngsura! Kände verkligen för att sätta mig vid datan när ja kom hem, bara ta det lungt och slippa alla läxor. Men internet började fungera först nu! Så förutom att ha kollat på teve hela eftermiddagen, köpte jag hårfärg i centrum. Nu ska det bli en hel färg, vill inte ha platina blond, vill ha mellan guldblont :) Mitt hår måste ju vara normalt när vi tävlar.. Kollade också på momma's boy! riktigt roligt, det är nytt va? :) rekommenderar det, sjukt bra! Nu ska ja ta en snabbis ner till duschen sen ska jag gå och lägga mig. Fick inte mycket till sömn inatt. Låg först säkert 1 timme utan att kunna somna, sen äntligen när ja hade somnat vakande jag vid 3 igen, och fick samma problem igen.. Ikväll blir det tidigt i säng! 

godnatt på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0