plugg, plugg och mera plugg.

Idag var jag inte lika trött som jag brukar vara på måndagsmornar, skönt! Det lät som jag verkligen missade något i söndags när mina vänner firade amanda. Jag hade ju träning, så jag kunde inte komma. Bra att dom hade kul i alla fall! :)
Det går verkligen frammåt på slöjden nu, det finns fortfarande hopp om att bli klar innan sommarlovet! jag måste bara anstränga mig lite mer.. Jag har en del kvar i min SO inlämning tills i morgon, så jag måste jobba på nu! bara för att göra saken värre har jag matteprov också..

 Men vi hörs senare om jag hinner klart med mitt plugg♥

Kommentarer
Postat av: anonym

du var sur hella dan!

2009-05-12 @ 20:29:53
Postat av: malin

moget att skriva det i min blogg, varför inte säga det direkt till mig? Kul att du vågar stå för vem du är

2009-05-12 @ 22:03:04
URL: http://malinkallstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0