Onsdag

Man blir mycket piggare på morgonen, när man vet att det är kortaste dagen på hela veckan. Hade inte alls många lektioner. Första lektionen började väldigt bra vi fick tilbaka ett grupparbete om insekter, vi fick vg-mvg :) Jag fick också tillbaka min NO inlämning om "syror & baser" där jag fick MVG! :) Vi hade också musik senare på dagen där vi körde guitar hero, jag fick bara astråkiga låtar, men det var kul ändå! Lunchen, var sent som vanligt. Sen hade jag spanska, vi han inte göra så mycket. Men jag fick tillbaka sista läxförhöret med meningar. Jag fick alla rätt, det var min dag igår. Sen efter skolan hann jag hem och äta, sen drog jag vidare till träningen. Det var 10 dagar sen jag tränade sist, jag har ju varit sjuk! min kropp kändes fortfarande seg, men det gick ändå. Sista timmen var roligast, då körde vi hoppuppställningen. Sen visade vi programmet för dragons, och sen dom för oss :D jenni kom hem igår, vet inte när men jag vet att jag har saknat henne jättemkt! Det blir upp till bevis nu i skolan om hon fått sig någon bränna, sen måste jag ju visa henne min "blondering". Hoppas hon inte är för trött så hon inte kommer idag, men det märker vi!

love and kisses malin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0