mitt hår är normalt

Jag är så himla glad just nu, mitt hår är helt guldblondt! Min dag har varit regning, men ändå rolig. Har pluggat klart till engelska provet inför imorgon, det känns faktist riktigt bra. Hanna h tro det eller ej :D. Sista lektionen hade vi origentering, jag var med hanna h. Det gick ju riktigt bra, inte för att det kändes så när vi var ute i skogen och irrade.  Men ibland blir det ju bara bättre än man tänkt sig! Det var en tävling, och vi kom tvåa :) jag är riktigt stolt, eftersom jag verkligen suger på origentering.. jag pluggade med hanna h efter skolan, det gick bra även fast vi inte kom så långt.. Vi roade oss med lite fika, och att hoppa på studsmattan vilket var mycket roligare. Åkte sen direkt till mamma och åt, hon färgade sen håret på mig. Riktigt nöjd, tack mamma!  Någon mer än jag som kollade på dh? Edie kunde ju inte dö, jag menar hallå! :O Tycker det var fett dåligt. Lovade också heddan att lägga ut en bild på mitt hår, det kommer ta det lungt.. Tyvärr får det nog bli imorgon, nu är jag alldeles för trött :P

godnatt, dream sweet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0