friday

jenni klev upp ur sängen snabbt som ögat, i morse. Jag var fortfarande trött, men vad hade men för val? Fick låna kläder av henne, eftersom jag inte hade några alls med mig.. Klänningen hon kom hem med till mig, den är perfekt till julafton! På fredagar brukar vi ha ganska många lektioner. Vi hade genomgång på matten, härligt nog kändes det som jag var med i matchen! På två lektioner kollade vi på CSI miami-dubelavsnitt, som avslutning på CSI veckan. Jag hade förstås redan sett båda två, men jag uppmuntrades med glass senare som vi fick av lärarna ;) När filmen var slut fick vi sluta, en halvtimme tidigare! En riktigt lyckad, kort dag:) 

Nu ska jag äta, ska iväg på träning snart! puss♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken skön skoldag :O

Saknar dej malin!



Puss <3

2009-05-08 @ 15:30:28
URL: http://lindahodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0