tisdag

 
Emma på bilden

Kom nyss hem från skolan, det var den gladaste dagen på länge. Tack jenni you make my day. Emma kom lagom till idrotten "på kryckor" och kollade, och hon hade Hanna med sig. Herregud vad jag har saknat dig EMMA <3 Påväg till bussen ramlade jenni i trappen, och sen ramlar emma med kryckorna precis när patrik kommer LYCKAT :P Tog bussen hem efteråt och innan ja skulle byta buss blev de snökrig mellan emma & mig (a) ja tror ja vann, hann precis kasta en snöboll innan ja gick på bussen :)

kyss & smek malin

Kommentarer
Postat av: emmajohansson

2009-03-17 @ 11:25:12
Postat av: emmajohansson

men där är ju jag :D Grymt fin man är ... haha jag älskar dig :D<333

2009-03-17 @ 11:25:55
URL: http://onlyemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0