sommarlov, sommarlov, sommarlov!

i morse tänkte jag ta en avslutningsoutfit, men det hann jag inte. Senare när jag kom till hanna efter avslutningen fixade jag det. MEN, minneskortet hade ramlat ut, utan att jag visste det. Nu kan jag inte ladda upp bilderna, vet isåfall inte hur? Annars brukar jag ju bara stoppa in minneskortet i datan, men nu hade det ju typ lagrats på kameran :O Får se om jag lyckas fixa det..

Vi hade sovmorgon till 9.45 idag, den längsta vi någonsin haft. Kunde inte ens sova så länge på en vardag, är ju så van att gå upp tidigt, så jag vaknade en timme tidigare. Pappa hämtade mig när jag var klar, så åkte vi tillsammans dit :) Massa uppträdanden och tal väntade när vi kom fram. Vi sa farväl till våran rektor eller nu f.d  rektor, som äntligen går i pansion ;) Tro mig, ni hade inte saknat henne. Allt snack om hennes hjärna och hur myyket den väger guuud det kan man snart i sömnen efter tre år! Vi gick upp till klassrummet sen, då höll lärarna lite tal om terminen. Anneli sa att, från sexan utvecklades allas personlighet och klädstil, men iår har alla utvecklats inom kunskap vilket är jättebra! :) kramade alla lärade förutom.. hihi, han kom iaf fram med en biobiljett sen till alla kamratstödjare, bättre än vad jag hade hoppats på. har värsta planerna jag och hanna- twilight blir det i oktober, därför ska vi spara våra biobiljetter tills dess. eller värsta och värsta :P Det som ärså sorligt är att det inte ens känns som sommarlov. Vart är solen, värmen och alla bikinis? Hoppas på en supersommar iår! :D Det kommer säkert att ta en snabb vändning..hoppas jag! Ni måste faktiskt lova mig något, för en riktigt bra sommar:

Bli rikigt bruna, det är inget ni kommer att ångra efter alla veckors stek i solen.  
Bada mycket, det är både roligt och svalkande. 
Shoppa, inget gör en på bättre humör! 
Radera alla tankar som har med skolan att göra, det kan du ta igen sen, nu har du förfan sommarlov! 
Gå ut, träffa kompisar och ha det riktigt roligt! 

Malin är till vänster, Olivia i mitten, jenni till höger. Jag blir verkligen inte bäst på bilder,
men det är sån jag är. Dessa bilder är lånade från jennis blogg, klicka här för att komma dit.

Ännu en bild på oss somriga människor. Fia till vänster, Hanna näst till vänster, 
Malin näst till höger och bettan till höger. Klänningen är från MQ och kostade 350kr.

Det blev mycket teve för mig ikväll, först kollade jag på när Sverige krossade Malta med 4-0 i fotbolls VM. Där min "släktmedlem" Kim Källström gjorde mål. okej, jag heter källström i efternamn, men det är faktiskt stort för mig :D Vet inte vem som blev matchens spelare? Det stog mellan han zlatan, och någon mer...  
Vet ni vem som blev det?

Sen kollade jag på sesångens sista Grey's Anatomy. Dör Izzie, börjar jag fan gråta. Först dör Edie i Desperate H sen nu kanske Izzie dör, varför alla sorg och oro? Nu får ja ju vänta ända till hösten med en fortsättning, men ja får förmodligen roa mig med lite härlig sommarstyrka istället -.- 

Jag är riktigt trött, sitter faktiskt och borstar tänderna,  godnatt!






Kommentarer
Postat av: mathilda

vet inte men det är inte hanna

2009-06-11 @ 11:44:00
URL: http://mathildasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0