nationaldagen

jobbade hela dagen igår i sumpan. Vi var trafikvakter, plockade skräp och var GB glassgubbar! Glassen hann ta slut innan jag skulle vara Gb gubbe, så jag fick "håltimme" istället. Vädret var helt okej, det kom några droppar men det höll på i högst 3 minuter. Hade det regnat hade det blivit betydligt svårare och jobbigare att uppträda på blött gräs, vi hade tur! Att tillbringa sin dag med laget är aldrig fel :) Vi fick 6 gratis åk på karusellerna. åkte någon snurrande sak, man blev både yr och illamånde efteråt. Jojjo följde med mig till t-banan eftersom jag inte huttar särskilt bra i sumpan -.-  tack! När jag kom hem vid 21.30 hade illamåndet inte ens lagt sig, det var först imorse som jag mådde bätte igen.. Är jättenöjd med uppträdandet, fast bätte kan vi. Att byta bakperson i sista minuten, som man inte byggt med förut. ja, det var inte helt lätt. Wendel, hade hoppats på att du skulle läka till igår, för jag ville verkligen att du skulle köra med oss. Bella, ett bättre avslut vet jag faktiskt inte om vi kunde få med dig <3 I MISS YOU! 


Dynamite Diamonds nationaldagen sundbyberg 09

D little 5 group stunt nationaldagen 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0