imorgon är det skolavslutning, i can't belive it!

Ni vet såna där dagar när man gjort så lite så man inte ens kommer ihåg vad, en sån dag var det idag. Mina "rivsår" på händerna svider. Körde ett jätteroligt kortspel med mina vänner, på rasten. Där man måste vara redo att slå snabbast på högen, vilka sega reaktioner jag har märkte jag idag. Det blev bara lättare och lättare, man kan väl säga att ja tränat upp min reaktionsförmåga :) Eftersom alla slår så jävla hårt och ville vinna, fick man många onda slag på händerna. 

Fick hjälpa gulligaste Jenni med hennes header, på telefon. När jag var påväg  till träningen. Det gick väl si sådär, men det är faktiskt inte helt lätt när man inte ser det framför sig.. Men jag hjälper dig gärna någon annan gång! :D

Träning var det senare i blackeberg. Där vi vanligtvis bara brukar träna en ggr i veckan. Men nu fram till EM är alla träningar där.. Det är ju den bästa hallen, men det tar ju fan en timme att åka dit också! Ska väl vara glad att vi slipper träna ute tills Em :D Några av dom som kom in i diamonds, mitt lag, var på träningen. Vicky, ska dessutom ersätta bellas plats til EM.  jag måste faktiskt erkänna att det kommer kännas konstigt utan bella där på mattan.  Det är som det är, som tur är har vi en ny lagmedlem, det hade blivit svårt annars :) 

godnatt på er sötnosar♥



Kommentarer
Postat av: persson

hej, kolla gärna in min nya blogg.

kram, <3

2009-06-10 @ 17:36:44
URL: http://sophialinnp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0