shopping i stan, dagens köp

Och jag som konstaterade för bara några dagar sen, att jag inte är något skofreak!


Ballerinaskor, INDISKA.


Halsband, båda två från Ur&Penn.



Pumps med rosett, h&m

Gick hela dagen i stan med amanda, kanske inte exakt hela eftersom jag sov bort halva dagen. Inne på weekday tittade hanna och linda förbi, det var trevligt :) Det var en riktigt jobbig natt, vaknade ett flertal gånger av att jag hostade, vid 6 kunde jag inte somna om. Satte på tvn för att sysselsätta mig, sen lyckades jag somna om. Vaknade av väckarklockan vid 10, låg och drog mig ett tag, sen somnade jag.. vid 11.30 ringde amanda och undrade hur jag låg till eftersom jag inte hade svarat på hennes sms. Så, jag gjorde mig iordning, slängde i mig frukost sen var  jag hastigast påväg för att möta amanda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0