idag ska jag till landet

Hade ganska svårt att somna inatt igen.. När man hostar blir man ganska varm, och man kan inte somna när det är varmt!

Efter frukosten gick jag ut i trädgården, och plockade massa bär :) Vill passa på nu, precis när alla bär har mognat. Det har aldrig hänt att man har plockat så mycket blåbär, så det inte finns några kvar. Det är helt omöjligt, dom tar aldrig slut :)

Hanna kommer hit om ett tag, sen om några timmar ska vi vidare till mitt land. Vi äger en ö, utanför Norrtälje. Eller farmor & Farfar äger den xd. Eftersom jag inte har någon laptop, blir det svårt att blogga. Vi kommer åka ring, kneeboard kanske prova på vattenskidor (a) Sen ska vi ta en sväng förbi vätö självplock, där vi ska köpa egenplockade jordgubbar :) man brukar köpa ungefär lika mycket som man äter när man är där, och då blir  det ju till halva priset :D Kommer att fotografera så mycket jag kan,  så ni får se sen ;)

                                                       Se och njut! :)




© Malin Källström

© Malin Källström


© Malin Källström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0