Eriksdalsbadet med Emma

Vi hade det riktigt trevligt idag, ett leende på läpparna är svårt att visa sig utan när man är med emma! :) Du får mig alltid att le sötnos <3 Det var några småkillar som följde efter oss under sådär hela dagen :O dom var kanske 97/98or? Usch, fy& blä! Har nog aldrig varit med om något mer irriterande. Efter ett tag frågade Emma dom vad problemet var, och att dom skulle lämna oss ifred. Dom höll sig borta från oss i ett tag, sen blev det samma sak igen -.- Vi försökte ignonera dom, men det är lite svårt när dom sitter som fastklibbade på en. När vi åkte forsen ( en rutchkana) så stannade dom mitt i sen när vi kom tafsa dom på emmas rumpa :O Jag kom efteråt, så jag hann vända på mig.. tur där!

Tanken slog mig idag att jag aldrig har strulat med en främling. Vet inte om man ska säga att det är bra eller dåligt? Förmodligen har jag väl missat något, men det går ju alltid att ändra på ;) Någon timme innan vi drog oss hemmåt, kom några snyggingar till badet :D Lite spaning blev det väl, men sen blev det ju dags att dra sig hemmåt..

puss & godnatt, seya! ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

ingen är perfekt

2009-07-13 @ 00:34:21
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/
Postat av: emmajohansson

det var en riktigt trevlig dag asså! :D förutom dom små dårå... -.- och fyfan så snygg han som kom sen var!! älskar dig vännen <3

2009-07-13 @ 11:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0