Det blev en lång dag ute på vätö

Det får bli ett kort inlägg, ska upp tidigt imorgon och paddla heldag..
Har ätit tårta & Cheesecake :) Vi pratade en hel del, samtalsämnet kretsade runt min kusins kvaddade bilar, haha!
Han har haft körkort i 3 månader och haft sönder 3 bilar redan, man kan ju undra varför han fick körkort xD 
Farmor & farfar kom lite senare, för farfar hade ramlat i båten.. När jag hälsade rann det blod från hans ben, och det var svullet stort som ett knä, stackarn! Han har alzimers som har blivit ganska dålig, han kom typ inte ihåg hur han ramlade..
Utan berättade en egen historia, av så som han trodde det var. Tycker det är riktigt hemskt, han kommer knappt ihåg mig längre..
Umgicks med min kusin, och våran kusins barn :) Rut heter hon, skitsöt är hon! Vi kollade på alla hästar som min kusin äger, dom har ju sitt stall, och hage där. Sen hoppade vi studsamatta så hon flög lite, hihi! Vid middagstid började pappa och jag dra oss hemåt. Ville trotsallt hinna träffa pappa lite innan mamma kom och hämtade mig. Passade på att spöa pappa i kortspel, sen ville han bli av med mig xD 

godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0