24 juli- shopping i stan är aldrig fel

Måste börja med att säga: Att orsaken till varför jag inte bloggar så mycket nu på sommarlovet, är för att jag är ute och träffar kompisar, njuter av solen eller bara tar det lugt- för det är ju sommarlov! 

Gick upp ganska tidigt idag för att äta frukost, duscha & göra mig i ordning. Sen fick jag skjuts hem till pappa, för att hämta mitt bankkort. Annars hade det blivit svårt att shoppa :P Först tog jag och Daniella en sväng i huddinge centrum, innan vi drog vidare till stan där vi skulle träffa Thomas. Vi gick runt och kollade en del. Vi letade också efter löshår i rätt färg till danniella :) tillslut hittade vi ett, stackars Thomas som fick stå och vänta i hundra år (a) 

Bilder från Grinda & Inköpen kommer imorgon, nu ska jag nog sova tror jag (a) 


Daniella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0