kuddkrig

hej alla glada!
Hanna och jag tillbringade halva våran dag till att sova,
sen träffade vi alex och billi,  vi spelade såklart rockband!
alex och billi sjöng, det gick ju jättebra ellerhur hanna? ;)
hanna lirade gitarr och själv spelade jag trummor,
visst var det kul att vi förlorade hela tiden hanna.
sen blev det visst kuddkrig, asso billi du ska få igen.
men somvanligt var hanna och malin bäst och spöade dom,
plösligt låg dom bara där på golvet helt super bekämpade.
sen skulle jag hem och äta tacos, kisses and hugs<3

                              


Kommentarer
Postat av: A-B

Vi vann ju :)

2009-01-04 @ 18:44:06
Postat av: hanna k

hahhahahha sajk alleballe och billi! alex du vet att jag vann över dej hhaha jag ska inte berätta hur här men du jag förklarar i skolan!

2009-01-06 @ 16:31:36
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/
Postat av: billi

men jag vann över malin ju ;)

2009-01-06 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0