dans är kul men cheerleading är livet

Jag vaknade på fel sida igår. Fram tills idrotten kändes allt fel. Bugg är sjukt kul faktiskt! Det fick mig att tänka på annat. Kul att det är några i klassen som kan dansa. Jag menar, vem var inte avundsjuk på mig som fick dansa med Marcus? Han är grym. Denna vecka känns det som jag ska drunkna. Drunkna i plugg. En stressfaktor som är svår att undvika. Idag blev matteprovet avklarat. Äntligen är sista matteprovet innan lovet över. Tack gud!
Nu ska jag iväg på träning, hoppas alla har övat hemma och taggat som fan iför bästa träningen någonsin som vi har framför oss :D seya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

main, vi har no på fredag? :P

sen svenska och so prov nästa vecka.. men sen! då är nog alla prov innan lovet klara (;

2009-12-02 @ 18:30:39
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv, Ja, eller hur? Hon bär upp den mycket finare! :D

2009-12-03 @ 20:27:28
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: emmajohansson

haha inte jag heller!!! :)

2009-12-05 @ 22:21:43
URL: http://ecmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0