tisdag

 

jag gör verkligen allt för att slippa plugga just nu.
Jag orkar inte. Det känns så segt efter sommarlovet ,och vi har redan prov snart, fyfan! Spanska glosor till fredag, jag borde verkligen plugga, men det finns så mycket annan kul man kan göra istället, tyvärr. Borde kanske ta en nypa luft, okej, sen sätter jag igång! 

Min dag har sett ut precis som alla andra skola, skola, skola. Första idrottslektionen var i alla fall efterlängtad! ;)
Även fast det var origentering.. Sprang med hanna, vi kom tillbaka först av alla tjejer och startade bland de sista, good job! (: Solen sken som bara den alltså! och kan ni tänka er att jag hade mjukisar på mig också? inte svalt och skönt direkt!  Jag är är väldigt stark i idrott. Tills man kommer till origenteringen. Men jag vet i alla fall att jag är godkänd nu, VG nästa? Det skulle kännas så himla bra, men ska inte hoppas för mycket. Annars hade vi bara skrivämnen idag. 

När jag äntligen kom hem efter att ha gått 8 timmar i skolan, eller lite mindre eftersom vi fick sluta lite tidigare (a)
Ville jag bara slöa & ta det lugnt! Men då ringer min kusin och frågar om det är okej att dom kunde komma förbi ett tag.. Inte precis vad jag kände för, men vad gör man inte för släkten? Jag och rut, vi ritade, tejpade & hoppade på min studsmatta. Hon ville verkligen aldrig gå härifrån, ville stanna här för alltid xd 

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Sv: tacka så mkt :)

Fin bild du har på den kommentar-rutan.

Din mage å lår? haha <3

2009-09-02 @ 21:38:48
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0