man behöver sömn, för att överleva.

jag ska sova nu, eller okej VI. Sitter och skrattar åt emma som sprang sina jeansshorts tidigare idag, haha! Jag förstog inte hur det gick till, hon skulle "bara" hämta någonting, sen kom hon tillbaka med trasiga byxor.. Vad gjorde hon där uppe egentligen..? Så här säger emma till pressen idag :

-Vad hände egentligen med dina jeans shorts?
-Jag har ingen aning, ena stunden var dom hela, andra stunden var dom rivna... 
- men hur kan det ha hänt?
-jo det är så att vi hade ett... trumvirvel.. ROVDJUR där uppe, skrållan heter hon, en bondkatt på 14 människoår.. AKTA ER FÖR HENNE!!!! HON GILLAR BYXOR!!! men jag klarade mig :)

det var alltså intervjun med emma clara margareta johansson där av hennes bloggnamn : ecmj !
tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0