friheten är över, imorgon börjar skolan

  

fyfan vill inte ens tänka tanken! visst är det härligt första dagen när man träffar alla kompisar som man inte har träffat över sommaren, dom saknar jag. Men seiöst alla läxor, prov & lektioner är inget positivt i min synvinkel, men det är ju bara att stå ut :) håll ut alla 95or, bara 2 år kvar tills gymnastiet ;) Får betyg nu, börjar i 8an, och det kommer inte kännas så speciellt, känner jag redan nu. Vi kommer ju fortsätta att plugga på som vanligt, bara att dom betygsätter, no big deal! Eller jo egentligen, bara man satsar så lär det ju gå bra ;) har faktist förberett mig lite med att köpa ett sjuämnesblock, stiftpennor & en mapp där jag kan ha alla papper/ stenciler. Vill sitta uppe hela natten, bara för att inte slösa bort den sista tiden av sommarlovet, men man vill ju inte se ut som ett lik imorgon i skolan, så det blir sängen ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0