första skoldagen på länge

idag blev det inga vanliga lektioner, som tur var. Vi hade genomgångar om schemat, som är det sämsta jag någonsin haft, but that's life! Sen kom glassbilen, och alla blev glada :) Sen gick vi igenom betygskriterier, fick planeringar för olika ämnen och sånt. Det härligaste var att träffa alla, det kändes som att det var jättelängesen vi sågs ;) Vi fick sluta 13.30 i alla fall. Strax där efter var hanna, jag och persson påväg hem mot hanna. Där stekte vi plättar, och jag gjorde dom lite för tjocka så det var mitt fel att dom inte blev så goda.. haha! (a) vi satt ute i solen och åt, och snackade lite. Det var då jag insåg att sommarlvoet var slut, imorgon börjar liksom alla vanliga lektioner och så, nej jag vill inte! Vi hade det väldigt trevligt sen också, men nu ska jag stretcha! :)



I'm here without you baby- 3 doors down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0