en skrattglad dag

idag har jag umgåtts med emma :) vi skrattade så vi grät, av olika orsaker haha (a) Vi hade det riktigt kul :) Emmas gulliga mormor kom förbi och bjöd oss på supergoda pannkakor, som gjorde min mage glad :) Vi körde lite wii och så innan jag skulle hem och käka, passade på att springa några km också! :) Världens snällaste emma hjälpte mig med headern ;) tack så jätte mkt, det värmer ♥ Jag har märk att jag är väldigt petig när det gäller headern, vill att allt ska vara på mitt sätt, förlåt emma om jag gjorde det krångligt för dig.. :) 

det blev ett riktigt bra resultat i alla fall tycker jag, vad tyker ni? :)


klicka för större bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0