glad påsk



Lyckades dra någorlunda tidigt igår, kom hem till Jenni runt tio. Dom kom och hämtade mig i centrum, sen när vi kom fram till jenni jo då kom vi på att vi skulle stanna och köpt godis på vägen. Tillbaka till macken, där vi precis åkt föri. Vi köpte ben & jerrys iställetför godis,  det kändes mycket lyxigare :) Vi satt och kollade på en film resten av kvällen,  njutandes av den goda glassen! 

Sov bort stor del av dagen då vi kunde legat ute i solen idag. Men efter frukosten kletade jenni in mig i olja så jag skulle bli brunare. För att få lite sol i allafall så hadfe vi vattenkrig :D Jag kan inte direkt påstå att jag vann så blöt som jag blev, det var förstås var det för att jenni hade vattenslangen.. 

Anders mammas kille kom hit på middag, jag fick ett påskägg :) Sen kollade vi på robinson, och när det slutade the wedding date. Inte första gången precis, men den blev extra bra när mamma maserade mina fötter samtidigt (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0