Torsdag

Idag åkte jag till farmor & farfar i åkersberga, på påsk lunch. Hade sett fram emot ett påskägg, men fick påskpeng istället ;) Skulle träffa jenni efter, och hon skulle sova här. Skulle ha FF, men hon skulle till sitt land istället. Kunde dock inte följa med eftersom jag ska bort på middag imorgon, och dom skulkle stanna där till typ lördag.. Så då blev det andra planer, tog bussen till hanna & jenny. Och vi gick typ ut och träffade tomas & baldis. Senare ringde jenni, och berättade att dom inte nu skulle till landet. Men då hade man ju redan bestämt, så ja stannade hos hanna :P Vi har spelat buzz, sen när dom drog körde jag och hanna lite GH. Kvällen avslutades med cheerleading film, bring it on 1 Alltid roligt :)
men nu ska vi börja bädda, vi hörs imorgon <3

Kommentarer
Postat av: hanna

sakner dej me (a)..

men jag kommer hem i morgon .p

2009-04-10 @ 11:54:12
URL: http://hannahagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0