Svar på era frågor

1. Hur många läsare har du?
- Om du menar per dag, 15-18 st. Men det varierar väldigt mycket, ibland blir det många läsare när jag bloggar mycket, bloggar jag mindre kan det hända att läsarantalet går ner.

2.  Besöksrekord?
- Mitt besöksrekord är 33 unika besökare, på en dag. 

3. Är du oskuld?
- Ja, väntar på den rätta :P

4. När hade du senast pojkvän?
- Har inte tid med sånt längre..  Senast var det 2007.

5. Vad hette han?
- Nu kom det pinsamma.. Axel. 

6. Dricker du?
- Absolut inte, det dummaste man kan göra! 

7. Vilken är din favoritfärg? :D
-Svårt att säga, har ingen egentligen. Men jag gillar ljusa färger :)

8. Vilket är ditt mest använda plagg i din garderob?
-Jeans från rue21

9. Vilket är ditt favoritplagg?
-Har faktist två - min svarta midjekjol från Gina Tricot & mina Spetsleggings från Forever21. 

10. Gillar du ketchup? ;D
-Ja, fast bara till köttbullar & spagetti och köttfärssås. 

11. Spagetti och köttfärssås eller köttbullar och makaroner?
-Lungt köttbullar och makaroner.

12. Vem är din bästa vän?
-Jag hade en förut, men vet inte om vi är det längre. 

13. Vad är roligast med cheerleading?
-Allt, fast jag tycker mest om hopp & gymnastik. Fast det allra bästa är nog alla tjejer i laget!

14. Bästa filmen?
- Bring it on filmerna, har svårt att bedömma vilken som är bäst. 

15. Längtar du till SM?
-Om jag gör? Längtar som fan tills vi står där med hela publiken framför oss, och äger golvet!

16. Vad gick du på innan du gick på cheerleading?
- Jag gick på gymnastik i huddinge GF, i 6 år. 

Är ni nöjda med svaren? ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

FETT SYND! du ljuger som fan, du sa förut att du hade blivit av med oskulden! i somras! lögnare

2009-04-19 @ 20:47:21
Postat av: hanna

vem menar du på bästa vänn?

2009-04-19 @ 21:00:52
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/
Postat av: Caroline

jo jag är nöjd :D

2009-04-19 @ 21:02:38
URL: http://cwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0