lördag, jobb i SKHLM

Idag blev jag tvungen att gå upp 10. I vanliga fall brukar jag passa på att sova ut en lördag, efter en hård vecka i skolan. Men skulle ju trots allt jobba med hanna i skärholmen, det var en lag grej egentligen. Men vi stog utspridda i olika centrum, men vu måste ju vart så mycket snababre än alla andra :) Efter en timme lyckades vi bli av med 100 reklambland, per person. Hem kom man också med en röd väska, som vi fick som bonus. Man fick själv välja färg, och jag valde en med nästan alla dynamites färger :). Sen möttes jag och hanna h i kungenskurva, för att gå till godisbåten! För en gångs skull bestämmde jag mig för att inte köpa så mycket, det känns så onödigt att lägga ner alla pengar på godis, istället för fina kläder! Vi tog sen bussen till hanna h och kickade fotboll, eller hur man nu säger :P Vi satt vid datan ett tag också, men sen drog tiden iväg så jag fick  springa iväg till bussen. 

Nu väntar Robinson, har redan missat början, så nu måste jag skynda mig! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de frågestund nu eller?;p

hur mycket unika besökare har du varje dag och vad är rekordet?

2009-04-18 @ 21:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0