dålig uppdatering, jag vet säg det till mitt internet

Hanna och jag åkte till stan igår, på vägen dit mötte jag jenni. Hanna skulle köpa ett par leggings, liknande chinos. Vi stannade inte så länge,  eftersom jag hade dåligt med pengar. Vi bestämmde oss tillslut att vi skulle köpa jordgubbar, sen åkte vi vidare till gamla stan. Och satte oss och åt dom, nere vid vattnet. Skit mysigt, fast lite blåsigt. Sen skulle vi hem till mig, men när vi kom till älvsjö dök en tanke upp, vi kan ju träffa danne? Vi gick av pendeln, och ringde danne. Som tur var svarade han och var hemma:P Vi lirade CS, det var faktist första gången för mig (a) Vann också över danne en gång, så jag är jävligt stolt! Vi drog hem till mig lite senare, för att hoppa på studsmattan. Det var skitkul, gissa vem som flög högst? Danne såklart, inte var det så oroväckande beroende på hans storlek :) Fast  han råkade armbåga hanna, så hon blev typ svullen över ögat :'( Jag skulle laga middagen, medans pappa skulle handla sås. Först hade jag glömt sätta på fläkten, så det kom rök i hela köket. Det sved som fan i mina ögon, så jag hämtade en ögonbindel och öppnade fönstrena. Men röken var fortfarande kvar, tillslut började brandvarnaren tjuta! Jag fick panik, eftersom jag inte visste vart den satt -.- Men maten gick i alla fall att äta, och vi fixade glass som efterrätt. 



Kommentarer
Postat av: Lina

Umgås du med Danne? :O<3

2009-04-10 @ 00:55:55
URL: http://glamoruse.blogg.se/
Postat av: malin

haha nej inte han, utan de va hannas kompis (a)

2009-04-10 @ 01:42:12
URL: http://malinkallstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0