why be sad when you can be happy?

Jag älskar att börja måndagar med sovmorgon, iaf som en vanlig måndag. Idag blev det inte som vanligt. Kände att jag behövde plugga lite till inför NOn, så jag sket i min sovmorgon imorse! Ingen bra start på dagen, eftersom jag gick runt trött 6 seg hela dagen i skolan.. Sista lektionen märkte man verkligen att jag var trött. Fick ingenting gjort, alls! Satt istället och skrattade hela lektionen. Hanna och jag hade det väldigt roligt. Förlåt marcus, jag förstår att du inte stog ut med oss xD. Juste, det var värt all pluggning. Det kändes riktigt bra på provet, lite tackvare alla snälla vänner man har som hjälpte till lite och sa vad som skulle komma men ändå, jag är riktigt nöjd! ;)Efter skolan drog jag hanna & jenni en sväng till huddinge centrum.. Hanna skulle köpa ett par skor, och själv spanade jag in ett par jag med. Har bara lite dåligt med pengar just nu, så vi får väl se hur det blir med det, haha! Hanna drog med hem till mig efter, där vi åt, magen behövde verkligen det. Vi satt vid datan fast vi egentligen hade andra saker vi ahde behövt göra.. det får bli någon annan gång!
puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0