vilken jobbig dag

Igår kom jag inte hem först vid 20.00, och då var jag helt slut. Först gick jag i skolan i 7 timmar, sen åkte jag direkt för att jobba, med laget. I kungstädgården stog vi och packeterade goodiebags, inför halvaran som är idag. Vi jobbade på snabbt, så vi fick gå två timmar tidigare ;) Eftersom vi jobabde blev träningen inställd, we are back on sunday! På kvällen kollade jag Man of the house, älskar den! På senaste tiden har jag bara sett på filmer som jag sett förut, kommer det aldrigt nya på tv? Tycker om den främst för att det är cheerleaders med i den, men jag hatar på vilket sätt som alla cheerleaders ska framstå. I alla filmer ska de alltid verka blåsta & porriga, så tänker inte jag bli klassad!



Kommentarer
Postat av: Jack

sv: okej :D jag lägger till dig nu då! händer idag då?

2009-09-12 @ 12:24:53
URL: http://paraplyjack.blogg.se/
Postat av: Jack

sv: trevligt,träffa polare, vad ska du göra där :D?

2009-09-12 @ 12:26:41
URL: http://paraplyjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0