långa tisdag

Det krånglade med internet igår, så det blev inte alls mycket till uppdatering.

Idag har jag gått i skolan som jag brukar på vardagar. tisdagar är värst! börjar 8.00 och slutar 15.45.
Det var var fiskgratäng i skolan idag, vilket inte är en av mina favoriter. Jenni skulle hem på lunchen och käka, så jag hängde på :P Det var skolfoto för oss kamratstödjare (a) vi fick se fotot efteråt, och det blev faktiskt helt okej, oroväckande nog. mammas kille fyller år idag, så vi åkte dit bort, kom precis hem. Har varit där ända sen ja slutade i skolan, jag gjorde den mumsiga tårtan ;) Satt och pluggade där, eftersom mitt mål i matten är att hänga med på lektioneerna och jobba så många tal i veckan som man ska. Och jag redan efter en vecka lyckas ligga efter, så har ja jobbat igen mig idag, puh! skönt att ha det gjort i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0