om bara några timmar väntar morgondagen

idag ska jag komma isäng tidigt. Är så otroligt morgontrött, så jag måste typ sova 10 timmar, om det ska räknas som en riktig sömn.. Idag hade jag min ända sovmorgno för hela veckan, så nu är det bara att bita ihop! Har pluggat matte sen jag kom hem från skolan, eller jag har försökt i alla fall. Ni måste verkligen tro att jag suger på matte :P Tack jojjo för dvdn som jag fick låna av dig, den var till stor hjälp :D (handlade om matte)  Nu ska jag få i ordnig på lite greer tills imorgon.

morgondagens outfit?

Kommentarer
Postat av: Sara.ÅB [ FOTOBLOGG ]

SVAR: Tack! :D

2009-09-15 @ 21:31:00
URL: http://saraakerblombarkelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

TAck:d

2009-09-17 @ 17:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0