Lady Gaga är pank & hemlös

Drog faktiskt ner en sväng till ICA idag, där jag köpte den "efterlängtade" tidningen CHIC. Dagens höjdpunkt. På framsidan står det att Lady Gaga är pank & hemlös, häpnade när jag läste rubriken, men det är trots allt sant. Tror jag i alla fall, man kan ju inte veta säkert? Alla känner ju till hennes galna outfits, det är därifrån pengarna tog slut. Hon köpte för mycket kläder, vilket hennes ekonomi inte tillät, så nu har hon inte råd att bo kvar, så hon är hemlös också. Vet inte om jag ska tycka synd om henne eller inte, det är ju fjärde gången som hon hamnat i samma knipa, ingen person som lär sig av sina misstag inte!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså där ser man, ja hennes kläder är bara lite för mycket ibland! :P

2009-09-20 @ 16:28:45
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0