I'm happy for you brother

kokostoppar

Idag berättade min bror att han ska på turné, med sitt band i slutet på året. Bandet heter conviction, dom spelar metal, han är trummis där. Inte min favoritmusik direkt, men är grymt taggad för hans skull! :)
Idag var det skola som vanligt. Kroppen känns helt utmattad efter helgen. Man var ju tvungen att gå till skolan ändå. Segt som vanligt på måndagar. Efter skolan följde jag med jenni, hon skulle någonstans, så jag fick hjälpa henne att hitta. Efter en timma kom hon hem till mig, då stod jag och bakade kokosstoppar :) Vi kollade igenom lite utrensade kläder i min garderob, så hon fick med sig lite hem ;) Gillar vårat system. Jag får bhar av henne och hon får kläder av mig :D Btw Kokostopparna var grymt goda!

Kommentarer
Postat av: mathilda

önska honom lycka till<3

2009-09-29 @ 07:58:07
URL: http://mathildasvarld.blogg.se/
Postat av: mathilda

önska honom lycka till<3

2009-09-29 @ 07:58:21
URL: http://mathildasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0