i hope the day tomorrow be better

Ser fram emot imorgon! :) Då blir det utflykt med hemkunskapen hela dagen, ska samlas 100 m från mitt hus 8.15, eftersom jag inte behöver ta buss då blir det 45 min sovmorgon, yey! :D Sen är det träning, med mina älsklingstjejer <3
Dagen idag var inte så överdrivet roligt. Fick vara med på idrotten för första gången på en vecka, så det var kul, fast fick bara stå i mål på idrotten, det sög! Efter skolan Pluggade Hanna och jag hemma hos henne, vi åt också "pizzamacka" :D yummi! Åkte hem senare, då jag först åt mat, sen fick jag massage i en timme (a) Vad skulle jag göra utan min underbara mamma?

Kommentarer
Postat av: mathilda

gud vad lyxigt med massage<3

2009-09-30 @ 16:47:32
URL: http://mathildasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0