ha det bra i himlen malins kamera

Jag som verkligen kände för att lägga upp en dagens outfit idag, men då la kameran av. Fan! Den fungerar inte längre. Så nu är jag kameralös. Det kommer alltså inte hamna så mycket bilder i bloggen, men det löser sig nog! :)
Idag drog jag direkt till stan för att möta Ellinor. En tjej i mitt lag :) Vi captains skulle köpa presenten till de amerikanska koreograferna, så nu är det gjort ;) Vi köpte I ♥ STOCKHOLM tröjor till dom, ögonbindlar, marabou, konserverade köttbullar xd, klubba formad som ett hjärta, kort & en mjukis älg :D Det måste ju vara lite svenska grejer, right? (: Vi hade skitsvårt att bestämma vad vi skulle köpa, men det får väl duga :P

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHAH konserverad köttbullar? xD

2009-09-21 @ 22:18:51
URL: http://juliakovanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, stackarn! :)

2009-09-22 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0