too many feelings at the same time

Imorse kände jag mig stressad. Stressad över spanskaprovet & beeptestet (kondition) på idrotten. När jag öppnade ögonen imorse, då kände jag på mig att dagen skulle bli jobbig.
Som tur var hade den andra klassen provet innan oss, så jag fick lite hjälp på traven (a) Jag som alltid suger på hörövningar tyckte faktiskt att det gick riktigt bra denna gång. Utveckling?
Sedan var det tags för idrott. Jag var ganska nervös faktiskt, fast lättad när de två bästa tjejerna i kondition inte skulle delta :) Då kändes det inte som att jag skulle skämma ut mig lika mycket..
Det gick väl bra, men kunde inte maxa. Fick håll, då måste jag stanna för annars kan jag inte andas.
Vi körde också styrketräning. Det var inte speciellt jobbigt. Styrkan på diamonds träningar är mycket värre!
Fick mina omdömen på matten. Vågade inte ens öppna. Vi fick inte fasta betyg utan bara "når målen" & "når över målen ". Fick 5 st på når över målen, mycket bättre än i sjuan :D Malin har över målen i matte- känn på denn jojjo! :)

Träningen var lite seg till en början, eftersom kroppen inte riktigt hade återhämtat sig klart. Löpningen blev därför ganska tung, men annars tycket jag vi tränade på bra idag :) Fast jag måste tillägga att det är mycket mysigare att springa ute på onsdagar då vi springer nere vid vattnet :D Min rondat flickis sträckt börjar komma tillbaka igen, äntligen! Nu känns det bättre i gymnastiken (a) Måste nämna världens bästa jojjo som rockade i gymnastiken, malin är stolt! :) <3

Kommentarer
Postat av: jojojjo

ÅÅ malin då men vem va det som gjorde så att du fick bra på matten då:P aja du va också jätteduktig malin:D<3

2009-10-09 @ 23:35:45
URL: http://jojojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0