lasergame

Igår mötte jag Julia vid tc, sen åkte vi till sumpan för att möta upp hanna på vägen. Väl framme i Bromma, stog Isabelle, Nicole, Olivia och Jojjo och väntade på oss;)  Vi spelade i 40 minuter. Förutom att jag lyckades springa in i Jojjo som dessutom var på mitt egna lag, fick ingen av oss någon blåtira (a) Jag måste erkänna att jag verkligen suger på lasergame. Jag såg fel på person så jag typ sköt Isabelle hela tiden xD Man är så lyckad.. Gissa vem som hade typ helvita kläder på sig? JAG! Vi åkte sedan till donken i sumpan, där vi satt någon timme och snackade om allt möjligt. Sen åkte jag & Hanna hem till Julia i Hökarängen. Vi var typ ute någon timme, sen bänkade vi oss på pizzerian. Vi drog hem till Julia och satte på Bring it on 4 :) Får aldrig nog! Sen åkte jag hem, för att hinna hem till Grey's anatomy ;)
hur var eran dag? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0