jag tror på cheergudar

EM 09
Innan träningen spöregnade det ute, som det har gjort hela dagen. Vi brukar ju springa ute, men för en gångs skull slapp vi! :) Tack vare regnet.. Halva laget stog och bad till cheergudarna, konstigt nog fungerade det! :P Jag har en ny tro. Träningen kändes ganska seg, kroppen brukar inte vilja träna på söndagar. Det gick ganska bra tycker jag, förutom att min gymnastik fuckade upp, därför ska jag tagga som fan till onsdag! Men jag tycker att min insats i programmet kändes bra, det blir mindre jobbigt för varje gång ;) Det var iaf inte en av mina bästa träningar, men kan väl säga att den fungerade.

puss på er, jättekul att statestiken går uppåt :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0